Recenze (4 568)
Jak ta je úžasná (1997)
Docela podivný film dobře obsazený. Velká láska, kterou těžko pochopit, zápletka, která nedává moc smysl. Happy end, který jím vlastně ani není. Nu což...75%
Pravda je jen slovo (2013)
Není to nijak světoborný film, ale na nedělní odpoledne fajn. Kate je celý film na scéně a zvládá dobře. 70%
Viena and the Fantomes (2020)
Naprosto netuším, co nám tento film chtěl sdělit.
Pearl (2022)
Kdo je proboha cílovou skupinou tohoto filmu? Děti? Dospělí? Dospívající? Netuším. Jedna hvězdička za barvy...30%
Král Kalifornie (2007)
Jsem trochu zklamaný, myslím, že se z námětu dalo vyrazit víc.
V úskalí (2020)
Hlavní hrdinka není moc sympatická a její manžel už vůbec ne, tam je docela těžké se ztotožňovat. Naštěstí není třeba, jelikož nastoupí Bill Murray a ukradne si film pro sebe. S tím se asi předem počítalo. Výsledkem je velmi příjemný film o vztahu otce a dcery, vyříkávání si starých dramat a vyrovnávání se s realitou. 80%
Highway (2002)
Už jsem podobných road movie viděl docela dost a mám pro ně i slabost. Nějak jsem ale nedokázal s těmi kluky srůst, nestrhlo mne to. 60%
Black and White (2014)
Binder zvládá docela balancovat na tenkém ledě. Vypráví romantický film (v podstatě), ale všichni v něm vlastně jsou ve sračkách a sotva se probíjí životem. Není to ani depka ani doják, ale chvíli to a chvíli ono, obojí tak akorát. Výsledek není vlastně vůbec zlý. 70%
Nemocnice Parkland (2013)
Něco se tu nepovedlo a nevím co. Ono to celé je vlastně docela zajímavé téme, ale to provedení ho zcela zabilo...50%
Užívej si, co to jde (2009)
Zpočátku mi ten ukecanej chlap neskutečně vadil, ale říkal jsem si, že vydržím, dokud se neobjeví Evan Rachel Wood. Dobře jsem udělal. Ona je ten, kdo tenhle film táhne a s ní stojí a padá. I když musím taky uznat, že Patricia Clarkson si roli užila asi dost...nakonec vcelku pěkný, i když nijak zvlášť originální film na téma NY-I love you. 70%