Recenze (234)
Rozchod Nadera a Simin (2011)
Koncentrované peklo. Pokud by se stopáž zkrátila na 20 minut, pak by se s tím dalo alespoň trochu pracovat.
Joey (2004) (seriál)
Tenhle seriál má o sto procent lepší obsazení než Přátelé.
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Guilty pleasure.
Letopisy Narnie: Plavba Jitřního poutníka (2010)
3 a půl hvězdičky, nejlepší kus série.
A-Team: Poslední mise (2010)
Film, co má koule.
Austrálie (2008)
Titanic dobrý, ale po tomhle se může jít tak akorát bodnout :).
Řím (2005) (seriál)
Výjimečný seriál o výjimečné době a výjimečných lidech. Jen škoda, že nebyl o pár sérií delší.
Nestyda (2008)
Ani nevím, za co tu jednu hvězdičku dávám.
Vášeň v tanci (2006)
J.Lo umí i něco zahrát!!!
Avatar (2009)
Revoluce se konala.