Oblíbené seriály (8)
Dr. House (2004)
Já toho chlapa prostě zbožňuju!!!
Hvězdná brána (1997)
Guilty pleasure.
M*A*S*H (1972)
Skvělý humor, skvělé postavy, skvělé příhody. Co dodat? Sedmdesátá léta těžko můžou nabídnout něco lepšího.
Já toho chlapa prostě zbožňuju!!!
Guilty pleasure.
Skvělý humor, skvělé postavy, skvělé příhody. Co dodat? Sedmdesátá léta těžko můžou nabídnout něco lepšího.