Recenze (59)
Žába k zulíbání (2002)
Mně to celkem bavilo.
Sexy 40 (2009)
Nejen za nečekaný závěr 5*.
Stopaři (1956)
Já nevím, asi jsem viděl jiný film než ostatní a bohužel jsem to asi v půlce vypnul. Hezké záběry na údolí monumentů nepřebijí přehrávání a teatránost herců typickou pro 50 léta. Ani příběh nezaujal, nelogičnost některých situací ani nekomentuju. Nestává se mi to často, ale tady jsme názorem proti většině a podle mě velmi, opravdu velmi přeceňovaný snímek.
Tenká červená linie (1998)
Neskutečné...bravo T.Malick. Jestli Ryan je akční řežba z 2. sv. války z pohledu 3. osoby, tento film je vyjádření pocitů těch, co v ní opravdu byli...
Vánoce pod jednou střechou (2017) (TV film)
Kýčovitě barevná, nesmyslně idylická, zcela předvídatelná, často nelogická, americko-kanadská slátanina....
Pravdivá romance (1993)
Scénu kdy si D.Hopper zapálí Chesterfildku a vypráví Ch. Walkenovi (na pozadí hraje"Flower duet") o tom, že sicilané jsou potomci černochů s tím, že ví že ho zabije nikdy nevymažu z hlavy!
Tenkrát na Západě (1968)
Neexistuje nic, co by bylo možné tomuto filmu vyčíst....dokonalost v žánru i dál...
Divočáci (2007)
Bavil jsem se moc, asi protože jsem právě v tomto věku....a navíc Marisa Tomei !
Džusový román (1984)
Nevěřil jsem, že někdo bude po 20ti letech točit jako Forman, stalo se, škoda že jen jednou...
Špinavý trik (2013)
Nechápu zdejší nepochopení a hodnocení jen 61% ???. Tento film je naprosto skvělej. Za mě v top 5 za posledních minimálně 10 let!