Recenze (311)
Anthony Jeselnik: Na porodním hoří (2019) (pořad)
Tohle prostě nikdo jiný nedělá a neumí.
Avengers: Endgame (2019)
Epika desetiletí. Uzavírá to vlastně dekádu mého života v kině. Marvel vládne.
Charlieho andílci (2000)
Solidní Gulity Pleasure mého mládí. A dvojka ještě více, ten soundtrack je boží.
Video Game High School (2012) (seriál)
Asi jsem cílová skupina, ale pro ty, kteří si v seriálu najdou něco ze svého života, je to dokonalá podívaná. Ale nejde jen o pozadí a nápady, ale celkově o to životní období, vztahy, zápletky. Prostě život. A to je to co se jim opravdu povedlo natočit. Právě ty opravdové životní situace a jak se s nimi vyrovnat, byť zasazené do imaginární budoucnosti a nadsazené karikaturovanými hereckými výkony. Přesto nebo právě proto mě to opravdu dostalo.
Thor: Ragnarok (2017)
Jakože naprostá pecka. Komediální, fantastická, řemeslná. Prostě Marvel a Taika.
Wonder Woman (2017)
Je to skoro zázrak, ale amíci natočili skvělý film podle DC superhrdiny, který není Batman. To bude tou ženskou rukou, jak u kamery, tak na meči, biči, štítu a vůbec na všem co je třeba použít na nepřítele. Jediná škoda, že záporákem je až do konce drahý pan profesor Lupin, to mě ve finále dost rušilo (jako sorry ale řecký bůh s knírem????). Jinak nemůžu ani já ani moje žena vytknout ani w. Paráda.
Noční recepční (2016) (seriál)
Celý tvůrčí tým, včetně herců by se měl přesunout rovnou na nového Bonda.
Hon (2012)
Děsivé. Obzvláště pokud jste muž pracující ve školce. Třeba jako já =D
Rivalové (1996)
Sympatické, ale doufám, že si nikdo podle tohoto snímku neudělal nějakou představu o golfu. Obzvláště hokejkový putter odyssey mě velice pobavil. Podívat se na 20 let starý film, ale mělo smysl, alespoň si člověk uvědomí, že takovýchto snímku už se dneska moc netočí, jestli vůbec nějaké.
Popstar: Vše pro slávu (2016)
Prostě radost se dívat. Jinak to neumím popsat. Lonely Island boyz jsou prostě moje krevní skupina. Tohle se nedá jinak popsat či vysvětlit.