Recenze (15)
Jak vycvičit draka (2010)
Velmi dojemný příběh se skvělou hudbou a pohádkovým zpracováním.
Krmelec U Muflona - Jelenovy parohy (2017) (epizoda)
Maxi prča!
BioBuddy (2016)
Skvělý kraťas s dokonalou pointou. Byl jsem šokovaný stejně jako ten kuchař. Škoda, že nemám fotku :D
Domovoj (2017)
Povedený kraťas. Má to super pointu. A! Domovoje jsem viděl už v záběru s babičkou v křesle! :D
Krampus: Táhni k čertu (2015)
Hororová komedie, která má všechno potřebné. Strach, smích, napětí, vtip. Navíc dobře volená kamera, barevné korekce i hudební doprovod.
Pračlověk (2018)
Krásná stopmotion animace dokreslená o digitální efekty, ale je to mírně nudné.
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Noví Piráti se představili trochu jinak. První půlka filmu na souši, druhá na vodě. Přesto to ale funguje a celý film má krásný spád. Jen ten konec může spoustu fanoušků zklamat - za sebe si myslím, že to bylo zbytečné.
Po strništi bos (2017)
Je to lehké, poetické ale k postavám jsem si nenalezl cestu. Ten konec mohl šokovat trochu víc, ale nestalo se.
Tři bratři (2014)
Pohádka s krásnými a chytlavými písničkami, které potěší. Slepenec tří pohádek do jedné příliš nefunguje, takže jsem měl pocit, že jsem viděl paskvil. Hodnotit to jako běžnou pohádku ale asi nejde. A člověk musí možná trochu přihlédnout k tomu, že je to zkrátka muzikál. V pohádce ale určitě nalezneme řadu příjemných ponaučení, slovních hříček a vtipu, který ukrývá náš rodný jazyk.
Instalatér z Tuchlovic (2016)
Režiséra Vorla chápu do jisté míry jako režiséra nezávislé tvorby. Jeho filmařský rukopis je často na pomezí profesionálního a amatérského filmu. Bohužel tentokrát víc to druhé. Kdo čeká, že se bude smát, protože na plakátech všude čteme "komedie" - plete se. Ryzí drama se smutkem a lítostí.