Recenze (17)
Pytel kostí (2011) (TV film)
Tady hold musím plný počet, tajemný příběh, který mi prostě sedl. Nádherná příroda a okolí, okouzlující Pierce Brosnan.
Žena v černém 2: Anděl smrti (2014)
Tak tohle byl pro mě hodně slabší odvar, s lekačkami na bodě mrazu. Jen to temné prostředí bylo fajn. Takže u mě hodnocení takhle.
The Man Who Loved Flowers (2010)
Pěkné růže a pěkná píseň, bohužel už nic víc .
Big Driver (2014) (TV film)
Taková menší pomsta spisovatelky, na zabití jednoho večera se to jakž takž dá .
Estrella (2014)
Na tohle by se měl podívat každý !!
Vyjdi ven (2010)
Dost překvapující, takový závěr bych nečekala . Určitě to má něco do sebe.
La Luna (2011)
Milé, zlaté a kouzelné .
Boo! (2012)
Tomu říkám, pořádný humor na stará kolena. Tohle byla pecka a docela krutá .V tomhle se přesně vidím .
Mamma Mia! (2008)
Nebylo to zas, až tak hrozné. Nejhezčí pohled z celého filmu ...Pierce Brosnan .
Farmář hledá ženu SK (2010) (pořad)
I když, co se týče filmové kvality, je tohle opravdu odpad. Musím dát tyto hvězdičky, protože co jsem viděla TADY, jsem neviděla ještě nikde. Slít, se jako švestky na prvním seznamování, cpát si jazyky do všech volných úst, plahočit se a motat se po zemi, ztratit orientaci chodit...to se může stát jen tady u Slovenského farmáře, tady mám pocit, že na takové adepty s velkým A museli dělat speciální výběrové řízení, jinak to snad ani není možné.