Recenze (17)
AZ-kvíz (1997) (pořad)
Když si dáváte své kafíčko a rádi by jste si zahádali a zjistili, že jste chytřejší než kde jaký diplomovaný vysokoškolák, zapněte si AZ- kvíz.Člověk se pár věcí dozví, ale většinou je to tam samá našprtaná encyklopedie.
Big Driver (2014) (TV film)
Taková menší pomsta spisovatelky, na zabití jednoho večera se to jakž takž dá .
Boo! (2012)
Tomu říkám, pořádný humor na stará kolena. Tohle byla pecka a docela krutá .V tomhle se přesně vidím .
Byl jednou jeden... život (1987) (seriál)
Musím říct, že je to velice krásně zpracováno.Jako malá jsem se strašně moc ráda dívala a hltala každé slovo.Když jsem byla nemocná a jedla vitamíny a ovoce, vždy jsem si díky tomuto seriálu představovala, že do svého těla posílám obrovskou armádu, která je připravena zaútočit na bacily a bitvu vyhrát.
Dust (2013)
Čekala jsem všelicos, podivný chlápek sleduje ženu a dítě, co z toho může asi vyjít,ale tohle mě na konci dost překvapilo, prostě brilantní !
Estrella (2014)
Na tohle by se měl podívat každý !!
Farmář hledá ženu SK (2010) (pořad)
I když, co se týče filmové kvality, je tohle opravdu odpad. Musím dát tyto hvězdičky, protože co jsem viděla TADY, jsem neviděla ještě nikde. Slít, se jako švestky na prvním seznamování, cpát si jazyky do všech volných úst, plahočit se a motat se po zemi, ztratit orientaci chodit...to se může stát jen tady u Slovenského farmáře, tady mám pocit, že na takové adepty s velkým A museli dělat speciální výběrové řízení, jinak to snad ani není možné.
La Luna (2011)
Milé, zlaté a kouzelné .
Mamma Mia! (2008)
Nebylo to zas, až tak hrozné. Nejhezčí pohled z celého filmu ...Pierce Brosnan .
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
Náhodou, ať je názorů plno na tento film. Já se u něj několikrát zasmála, ačkoliv z úvodní scény s katétrem mě trochu zamrazilo.Ale jinak skvělé, Jim Carrey a jeho typické ksichty jsou prostě bezkonkurenční.