Recenze (867)
MOST! - Epizoda 4 (2019) (epizoda)
Ženská je jako tramvaj z Mostu do Litvínova._MOST! na absolutním vrcholu. Tady už se jede naplno a sonda do hlubin české homofobie a xenofobie skrze černočerný humor nás zasahuje bez lítosti a skrupulí. Hofmann je bezkonkurenční a na naše poměry se vskutku nevídaně sžívá s jeho až zvrhle hrdinsky se profilující rolí.
MOST! (2019) (seriál)
Je to nářez. Za mě Prušinovský s Kolečkem na konvenčním TV seriálovém vrcholu. Neviděl jsem Trpaslíka ni internetovou Lajnu, takže u mě jede vzestupná křivka - Okresní přebor - skvělý, ale okopírovaný koncept Koženého slunce, Čtvrtá hvězda - půvabná exhibice Dejvického divadla našroubovaná na středočeský a pražský humor (možná užší cílovka) a teď MOST!.... naprostá šleha do oka celého národa České republiky. Nejen severozápadní oblasti. Tohle je ukrutné zrcadlo naší společnosti, které je extrémně zábavné, ale dokáže i bolet. Jestli mě druhá polovice seriálu přesvědčí, jdu na pět. _Poslední dva díly mě utvrdily, jakým výjimečným zjevením na české scéně MOST! je. Plná palba.
Ztratili jsme Stalina (2017)
Je to hodne neprijemne. Nedobre se mi na to koukalo. Natlak nekterych prekonverzovanych scen spolu s tekavou kamerou byl vysoky. Pro me hral nejlepe zacatek a konec, mezitim se film obcas az moc utapel v absurdnu, nebo dlouhych, ci zbytecnych situacich. Presto se jedna o velmi potrebny a dobry film.
MOST! - Epizoda 3 (2019) (epizoda)
3. díl pecka, tlačí se na pilu, brutální zvraty a timing všeho jsou skutečně masité a přesné. Odvaha tohle vysílat před desátou a ještě na veřejnoprávním programu se taktéž cení.
Blade Runner 2049 (2017)
Nejslabsi Villeneuve, ktereho jsem videl. Bez taje, co je mu blizky. S pokusem o atmosferu stareho BR, skvelym audivizualem, Fordem a Goslingem. Cekal jsem vic/min filmovosti/minut, dostal jsem min/vic zazitku/stopaze. Ale alespon dobre to je.
Doktor Martin: Záhada v Beskydech (2018)
Bida po solidnim serialu, ktery se motal kolem Martina. Osli mustek pro Topinku.
Definice lásky (2012) (TV film)
Šustění papírem je slyšet až za roh. Film naprosto bez jakéhokoli obsahu s charaktery, které svou plochostí předčí Polabskou nížinu, kdy 'prostinký' je milosrdné slovo. Polákovou by už valná většina chlapů poslala dávno k šípku, mistr Raego v posledním dějství otočí o 360° naprosto dementně a bezpředmětně, motivace Anikó Vargové snášet kotel od celé rodiny nenalezena. Abych to shrnul, většina charakterů je na pěst. Hubenou hvězdu zachraňuje klasicky dobrý Igor Chmela, kde jediný jeho charakter a jemu vlastní projevy dávají značit logickému vyústění a skutečnost, že jsme to dokoukali.
Komando (1985)
To je tak pitomý, až je to dobrý a extrémně zábavný.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Celý film je celkem fajn přepálená zábava, někdy až překvapivě moc, aniž by to bylo potřeba. Za pokus o větší prokreslení, americké bratrance a silnější emoce též zvedám palec nahoru.. Ale těch závěrečných 40 minut je na Vaughna neuvěřitelně nenápaditých (SPOILER - až na Merlina, jehož brilantní scéna stejně vyjde celkem vniveč), že u mě Zlatý kruh brání tři hvězdičky o prsa keňské vytrvalkyně.
Vetřelec: Covenant (2017)
Mno, Prometheus se mi líbil, neboť mimo jiné nahodil spousty zajímavých otázek a navnadil na další vývoj. Tohle je sice řežba, ale spíš úsměvná a moc se mi to nelíbilo. Většina postav se tam chová dementně a pouze pár nadějnějších scén v náznaku hutné atmosféry vytahuje A: C z bahna. Dvě hvězdy z lásky ke staré škole a úcty k Ridleymu.