Recenze (546)
Ženy v běhu (2019)
Skvělý Vetchý a Úžasná Kostková = dvě hvězdičky. Za mě rozhodně na jedno shlédnutí, očekávala jsem více, velká škoda, námět byl skvělý. Do konce filmu jsem vydržela jen proto, zda během maratónu náhodou neklepne pepka Adamovské🤭
Black Panther (2018)
Nepovedená marvelovská scifárna. Během filmu jsem pospávala, lepší než prášek na spaní. Žádný drama, akce, napětí co by mě drželo při vědomí. Chaos všeho možnýho a Black Panter neutkví vůbec v paměti, žádná extra schopnost. Už dost Marvel!!!! Stačí. Díky.
Děsivé dědictví (2018)
Kinobox hlásí 10 nejlepších hororů za posl.10 let a druhé místo si zasloužil tento horor a ten přece musím vidět, to dá rozum. První polovinu jsem se nudila, probrala mě rozbitá hlava, pak zas dlouho nic a nakonec mě zaujala šílená matka, že by se něco dělo? Ne, konec to úplně zazdil. Žádné vysvětlení neočekávejte.
Hotel Mumbai (2018)
Krutá realita dnešní doby. Nemilosrdný Džihád. Film na jedno shlédnutí.
Jsem božská (2018)
Podprůměrná komedie o sebevědomí. Párkrát se zasmějete, ale přišlo mi to víc trapné než vtipné. Bridget Jones je mnohem zábavnější.
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
Celé se to nepovedlo, ať už to bylo obsazením, zdlouhavým dějem, či hudbou. Nesmrtelná Bohdalka ať se na to už vyprdne. Na Štědrý den bych čekala rozhodně něco jinýho.
Miss Hanoi (2018)
Vůbec mě to ničím nezaujalo.
Nepříčetná (2018)
Chtě nechtě, v blázinci musí zešílet každý. Dost šílený psycho, ale musíte překousnout nudnou půl hodinku, pak to má grády!
O zakletém králi a odvážném Martinovi (2018) (TV film)
Průměrná nenáročná pohádka o slepém Martinovi, který se rozhodne hledat princeznu. Pohádek s podobným tématem je vícero a přece je to jiné. Škoda jen, že nebylo více efektů jako na začátku a Vaculík, kdyby více exceloval bylo by to na vyšší úrovni. Oceňuji krásnou přírodu, pozvolný děj a sympatické tváře.
Příšerky z vesmíru (2018)
Hodně povedené a vtipné zároveň. Rozhodně se ráda podívám znovu.