Recenze (546)
John Wick 3 (2019)
Po shlédnutí dvojky jsem se na trojku i těšila a byla jsem zklamaná. Akční střílečky jsem čekala, ale ta neskutečná řezba už odtrhávala oči z obrazovky a ztrácela smysl myšlenky Johna Wicka.
Smrt ve tmě 2 (2021)
Málokdy se stane, že dvojka je stejně dobrá jako jednička. Tady to bylo více o citech a konec mě celkem mile překvapil, byť to bylo zasloužené a spravedlivé.
Prci, prci, prcičky: Nahá míle (2006)
Natahování něčeho co už ani není vtipné, ale spíš trapné a nudné.
V domě (2012)
Neobvyklý a neokoukaný scénář. Seděla jsem s napětím jak se děj bude vyvíjet, občas mě napadlo, co asi bude a ono se to pak stalo, ale i tak to bylo koukatelné, závěr filmu už byl zvrhlý a nelíbil se mi.
Věc: Počátek (2011)
Původní film byl sice starý, ale rozhodně napínavější a propracovanější, více emocí a strachu.
Lorax (2012)
Poučný pohádkový příběh o stromech a zničené přírodě nejen pro děti.
Pobřežní hlídka (2017)
Pár vtipných momentů se najde, ale Pamela a Hasselhoff to dost zabili.
Čachtická paní (2009)
Nudné, zdlouhavé...na to, jak se o hraběnce říkalo, že je masová vražedkyně, tak bych čekala více akce a drama. Čarodějka mi byla sympatická 🙂
matka! (2017)
Jennifer Lawrence se tvářila pořád nešťastně a někdy i neadekvátně k dané situaci, až mě to dost kazilo film. Celkem dlouho jsem přemýšlela zda se mi film líbil či ne, bylo to celkem dramatické, chaotické a emocionální... nakonec podruhé to vidět nechci!
Instalatér z Tuchlovic (2016)
Pitomý drama z Vidlákova.