Recenze (546)
Pyšná princezna (1952)
Nejlepší a nejoblíbenější pohádka meho dětství a i dnes. Za mě by měl znát každý!
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
Hodně podobná jedničce, ale pořád skvělé!
Sám doma (1990)
K Vánocům zkrátka tento film patří a vždy se pobavím!
Hodinářův učeň (2019)
Tento styl pohádek není můj šálek kafe. A byla to vůbec pohádka???
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Ano a dám ráda 4*, protože konečně po dlouhé době nápaditá pohádka. Jak to vlastně vypadá ve hvězdném nebi? A konečně vím, k čemu slouží Malý a Velký vůz a když spadne hvězda, jak ji zachránit? T. Ramba byla skvělá, bavila mě a V. Kotkovi role sedla.
Smrtící odhalení (2017) (TV film)
Hodně slabé a amatérské...
Příšerky z vesmíru (2018)
Hodně povedené a vtipné zároveň. Rozhodně se ráda podívám znovu.
Dr. House - Série 8 (2011) (série)
Bez Cuddyové to prostě není ono...
Ro(c)k podvraťáků (2006)
Rozhodně jsem se bavila a to jsem film viděla už vícekrát. Trošku mě námětem připomínal film Kamarád do deště s únosem psa od mafiána.
Odvážná Vaiana: Legenda o konci světa (2016)
Napoprvé mě to nezaujalo a nedodívalala jsem se. Zato moje dcerka se na to moc ráda dívá a díky ní jsem zjistila, že se mi to vlastně líbí taky. Skvělá úvodní melodie a děj o cílevědomosti.