Recenze (546)
Heidi, děvčátko z hor (2015)
Dětský film, ale zde více zaujmou Alpy než děj.
Vysněný svět (2001) (TV film)
Příběh zajímavý, ale nudně zpracován a obsazení tak nic moc.
Nebe a dudy (1941)
Dojemný a moc pěkný film s ponaučením.
V hlavě (2015)
Kéž bych věděla, že mám i já v hlavě takový panáčci, hned bych si s nimi popovídala😄 Viděno víckrát a vždy líbilo.
Šéfové na zabití (2011)
Hrozně ukecaná komedie, která i tak zaujme, ale celé se to zkazí, jak začne střeštit v hlavě...
Pařba ve Vegas (2009)
Takový okno bych nechtěla nikdy mít 😄
Malý princ (2015)
Lituji, že jsem si knížku ještě nepřečetla, i když mi ji už dost lidí doporučilo a po shlédnutí filmu už si ji musím koupit. Bavilo mě to od začátku až do konce, líbilo se mi zpracování, že už dříve spisovatel věděl, jak snobský bude současný život!?! Jsem nadšená!
Kráska a zvíře (2017)
Muzikální zpracování mi nevadilo, zato jsem si musela zvykat na Emmu, zkrátka mě tam neseděla. Líbilo se mi fantasy zpracování.
Carrie (1976)
Knižní předloha byla víc napínavější. Ve filmu mě více děsila matka než dívka. Škoda, že neukázala více. Konec byl jediným hororovým zážitkem.
Věčně tvá nevěrná (2018)
Nudná slátanina.