Recenze (546)
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
Napínavý a moc hezky zpracovaný animák. Ráda se na něj podívám znova!
Slepá láska (2017) (seriál)
Parodie nebo snaha o inovaci Esmeraldy? Musím říct, že herci jsou sympatičtější, ale děj je obdobný a tudíž trapný.
Vraťte mi mé dítě (2014)
Puberťačka má dítě, je nešťastná, že ji má. Když se ztratí, je nešťastná, že ji nemá. A ve finále ji dá k adopci? Proboha, to je zase scénář.
Krok za krokem (1991) (seriál)
Super rodinný seriál, který můžu sledovat kdykoliv a kterýkoliv díl a vždy mě pobaví. Série bez Codyho už nejsou tak vtipné.
Postřižiny (1980)
Nebýt uřvaného Hanzlíka(který je mimochodem skvělý), tak nevím co jinýho by mi měl tento film dát. Snad ještě ten komín...
Pánská jízda (1983) (TV film)
Typická československá komedie, jako kulisa celkem dobrý.
Karolína, domácí kuchařka (2014) (pořad)
Ze začátku mi vadilo její kývání hlavou a neustálý zvláštní úsměv, ale její recepty oproti ostatním rádoby kuchařům mi příjdou lákavější a opravdu jak říká sám název domácí kuchařka, takže jsem si na ni zvykla a občas se na ni ráda podívám.
Všechno, co mám ráda (2018) (pořad)
Všechno co mám ráda si uvařím, upeču, vyrobím, vypěstuji, ušiji, atd.atd.atd. .Vše co k tomu potřebuji mám doma a vše se mi povede a všechno zvládnu raz dva. Pořad jsem viděla párkrát a nic mě nezaujalo a nenadchlo. Taky je to samá reklama např. Na Rohlík.
Prázdniny pana Beana (2007)
Beanovy grimasy jsou už okoukané z minisérií a nic nového zde nepředvedl.
Kutil Tim (1991) (seriál)
Tento sitcom mám ráda. Je neokoukaný jako např. Přátelé či Dva a půl chlapce. Sledovala jsem ho s mamkou a vždy se těšily na další díl, na Tima a jeho potrhliny. Nyní jsem shlédla pár dílů a opět jsem se pobavila.