Recenze (223)
Probuzená posedlost (2015)
Patrick Wilson tu hrá svoju rolu neskutočne dobre čo ťahá tento film napriek scenáru veľmi vysoko.
Narušitel (2019)
Film ku, ktorému sedí menovaný žáner - thriller. Píšem to ,pretože v dnešnej dobe to tak nebýva zvykom a vela krát namiesto thrilleru nám naservirujú nudnú zlátaninu bez akéhokolvek napatia. Thriller ,ktorý síce neohúri ,ale ani nejak výrazne diváka nesklame a neurazí.
Pokoj (2019)
Skvelý mystery thriller mne sadol aj s dàvkou napätia vo finàle.
Eli (2019)
Najlepší horor pre mna tento rok ,vlastne jediné dielo,ktoré možem považovat tento rok za horor ostatné veci boli pre mna čajové. No, ale konečne to prišlo . Kvalitka v mojich očiach ,silnú hustú atmosféru si film vybuduje po takej pol hodine a už nepúšta len jemne zdvíha.
Slunovrat (2019)
Nebolo to zlè ,ale mohlo to byť teda oveľa lepšie prìležitostì na to bolo dosť dej a stopàž predsa len màlo napätia na mňa.
To Kapitola 2 (2019)
Jednotka bola výrazne lepšia, keby som ten čas presedel v kine by som to isto obanoval.
My (2019)
Každopádne dobrá hudba aj slušne natočené. Ja sa už nad pointou pre istotu nezamýšlam čakal som takú ako bolo v noci s nabrúsenou britvou, ale pointa je úplne iná.
Calibre (2018)
Vytvorí sa tu dosť slušné napätie ,ktoré sa nejak výrazne nestupnuje dalej ,ale aj tak dobré.
8MM 2 (2005)
Ej bistu ja to zdvihnem na4 hviezdy mne sa to páčilo, príjemná oddychovka a že koniec sa dá predpokladat ako to dopadne mi vobec nevadilo.
Halloween (2018)
Asi najsilnejšý halloween u mna až ma to zarazilo akú hutnú atmosféru vzbudovali tutok . Sila .