Poslední recenze (13)
Čarovný kamínek (2019) (TV film)
Strašný. A český dabing to pojebal na ultimum.
Hlídka (2021) (seriál)
Ach jo. Prijmu to, ze inspirace Zemeplochou je velice velice velice volna a spociva de fato jen ve jmenech a smichani hrubych linek z nekolika knih. Cyberpunkovy zasazeni mi prislo dokonce super a za nej davam tu jednu hvezdu. Ale jinak je to bida. Zadna logika v jednani postav, obrovsky rozdily v kvalite hrani hercu, spousta nejakych podivnych posunu bez logicke opory v dalsim deji... Fakt ne. Nedal jsem to, po tretim dilu jsem to vzdal.
Ledová archa (2013)
Pujdu proti proudu... ale bylo to hrozny. Strasna ztrata casu, plna nesmyslu zaobalenyvh do nejakeho radoby pouceni. "Prekvapive" zvraty nijak neprekvapily. A ani akce a rezba nebyly nijak oslnive, spis naprosto nesmyslne.