Recenze (252)
Oppenheimer (2023)
Druhej z dvojice byl "Oppie" nebo taky "Bob the bomb builder" od ztělesnění kvalitní podívané. Nutno říct, že jsem byl po Barbie už dost sežvejkanej a představa dalších tří hodin mě extra netěšila. První zhruba hodina byla hutná a působila jako trailer k válečnýmu filmu. Rychlý střih, neustále se stupňující hudba, hustý hlášky, vždyť to znáte. Jo a viděl jsem to ne digitálně, ale analogově z toho 35mm filmu, což teda bylo fakt strašně pěkný. No, dále se to trochu zklidnilo, to bylo příjemný. Každopádně pak to skončilo, a jako moc moudrej jsem z toho nebyl... eprický, struhjící, ale to je tak všecko. Barbie má v tomhle mikrosouboji navrch.
Reality (2023)
Meh.
Sexuální výchova - Epizoda 2 (2023) (epizoda)
O něco lepší, ale furt mě to moc nechytá. Po prvních třech sériích je laťka až příliš vysoko.
Sněžné bratrstvo (2023)
Úplně brutální.
Harry Potter 20 let filmové magie: Návrat do Bradavic (2022) (TV film)
Takhle nějak si představuju reunion, ne tu srágoru co předvedli PŘÁTELÉ.
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Faktem je, že Jurský Park jsem miloval jako dítě. Tohle je ale trochu blbý. Too much takzvaně.
Proměna (2022)
Animák jsem si velmi užil, myslím, že téma bylo nápaditě zpracované. Na první pohled se mi zdál konec předvídatelný, ale i tak to mělo jakýsi artsy spin a takhle na večer dobrý...
První krev (2022) (seriál)
Všechno totálně náhodný. Supr.
Smrt na Nilu (2022)
Moc dlouhý - pomalý start, ale je to takový odpočinek pro začátečníky. Vraha jsem mimochodem odhalil!
Stranger Things - Kapitola čtvrtá: Drahý Billy (2022) (epizoda)
Zábavná podívaná, ale dlouho to nevydržím - bojim.