Recenze (252)
Krotitelé duchů: Odkaz (2021)
Celkem nudný, uplně obyčejný s cringe zakončením. Postavy charakterově pohublý a bez vývoje. Všecko předvídatelný, čili jsem se ani nebál a to jsem celkem posera.
Loki - Větvení (2021) (epizoda)
Zatim skvělý.
Matky (2021)
Velmi pozitivně překvapilo. Myslím, že většina lidí ze setrvačnosti dala málo, protože češký.
Není čas zemřít (2021)
Dobrý akorát jsem asi neviděl to předtim…
První večeře (2021) (pořad)
Naprostá rakovina české televizní zábavy navazující svou kvalitou na Rande fakt bolí. Polreich a jeho nimrodi nezaznamenali, že svět se změnil a o dvacet let později už to nebude taková prdel udělat seznamku, u který nebudete mít v každým záběru nutkání bedlivě sledovat dění za oknem restaurace nebo zkoumat obsah talíře postaršího manželskýho páru u vedlejšího stolu, protože to je v tu chvíli jednak ta více zábavná, a především obecně snesitelnější část záběru. Život má všemu kromě prvoplánových připomínek ‘šéfa’ dodávat i personál bavící se nad pokusy hostů navázat romantický vztah, což je ve výsledku jen o něco málo trapnější než fakt, že se tak zároveň chovají naprosto neprofesionálně. Ne, Šéfe! Fakt ne.
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
Patos, no. Asi jsem to nechtěl takhle. Vůbec se nezapojovali Chandler a Monica. Pokus o přiblížení aktuálnímu divákovi moc nevyšel.
Sebevražedný oddíl (2021)
Uplně jsem to minul a je to fakt bomba.
Sexuální výchova - Epizoda 1 (2021) (epizoda)
Rozjezd dobrej. Postavy se logicky mění.
Sexuální výchova - Epizoda 2 (2021) (epizoda)
Otis Milburn a Fénixův řád.
Sexuální výchova - Epizoda 8 (2021) (epizoda)
Nejhorší závěr série.