Recenze (253)
To nic, drahá (2022)
Veliká škoda. Chyba především dramaturgie a tak podobně, nikoliv herců!
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Skvělé, pobavil jsem se.
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Vizuálně zajimavý, ale místy až moc zahlcující. Takovej Rick & Morty na ketaminu.
Na nože (2019)
Spoiler: Byla to sebevražda.
2012 (2009)
Wow.
Proměna (2022)
Animák jsem si velmi užil, myslím, že téma bylo nápaditě zpracované. Na první pohled se mi zdál konec předvídatelný, ale i tak to mělo jakýsi artsy spin a takhle na večer dobrý...
Loki - Větvení (2021) (epizoda)
Zatim skvělý.
První krev (2022) (seriál)
Všechno totálně náhodný. Supr.
Stranger Things - Kapitola sedmá: Masakr v laboratoři (2022) (epizoda)
Zatím nejlepší díl.
Stranger Things - Kapitola šestá: Do hloubky (2022) (epizoda)
Zatím vede Hopper.