Recenze (252)
Duna: Část druhá (2024)
Jako dobrý ale tenhle trend dlouhých filmů mi nesedí.
Mladá dáma (2024)
Nečekaná podívaná na Netflixu.
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Faktem je, že Jurský Park jsem miloval jako dítě. Tohle je ale trochu blbý. Too much takzvaně.
Reality (2023)
Meh.
Adikts (2024) (seriál)
Parádní kousek! Působivý vizuál, nadstandardní herecké výkony, střih a tak všecko. Jen jsem to úplně nepochopil.
Adikts - Adiktologové (2024) (epizoda)
Uvidime. Vizuál zatim celkem mimo český standard. Ikdyž je patrné, že se kulisy opakují…
Sněžné bratrstvo (2023)
Úplně brutální.
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Nějak jsem ty ptáci a hadi nepobral…
Blue Beetle (2023)
Podprůměrný akční superhrdinovský film. Po traileru jsem čekal výrazně víc… klišé, klišé, klišé… stejně jako tenhle komentář.
Sexuální výchova - Epizoda 2 (2023) (epizoda)
O něco lepší, ale furt mě to moc nechytá. Po prvních třech sériích je laťka až příliš vysoko.