Poslední recenze (40)
O myších a lidech (1992)
Na film bych se normálně asi ani nekoukl nebýt knížky, která se mi moc líbila. Už předloha je skvělá a film je také moc hezký. Dokáže pohladit po duši, ale zároveň je v hloubce velmi pochmurný a smutný. Nechybí mu napětí, zápletka. John Malkovich ztvárnil Lennyho opravdu dokonale a člověku je ho až líto. Gary Sinise odvedl u tohoto filmu skvělou práci, a to jak režisérskou, tak i hereckou. Film je naprostou klasikou a určitě stojí za zhlédnutí.
Jurský svět (2015)
Musím přiznat, že jsem šel na tento film se skepsí, že se mi nebude líbit kvůli přehnané dramatičnosti. Je pravda, že v některých momentech bylo drama až příliš šponováno, ale svůj efekt to mělo. Příběh byl zpracován velmi pěkně, a i když bylo od začátku předpovídatelné, jak celý film dopadne, já byl vtažen do filmu velmi silně. Za mě 60%.
Mimoni (2015)
Prostě Mimoni, podle mě nejlepší animované postavy, které byly vytvořeny. :) Film absolutně nezklamal, už u začátku titulků jsem se mohl potrhat smíchy. Humor je naprosto přirozený, postavy skvěle zpracované, hudba k filmu je také skvělá. Podle mě opravdu krásný film.