Recenze (189)
Sinsegye (2013)
난 정말 그것을 즐겼다. 이 영화는 관통하고 별 다섯 개를받을 자격이 있었다 평가 : 90 %
Temný případ (2014) (seriál)
K tomuhle počinu není co dodávat McConaughey and Woody Harrelson předvedli oba skvělé výkony a doslova zde excelují. Mrazivě drsná detektivka a vyšetřování plné zvratů se stará o kvalitní zábavu po celou dobu osmi dílů. To z nejlepšího co jsem měl možnost shlédnout. Hodnocení: 96% Dokouknuta druhá série: Stále jsem doufal, že se z celkem nudného průběhu vyklube něco víc a ono hle a osmý díl a konec. Takže bohužel nevyklubalo :( Hodnocení:60%
Klub poslední naděje (2013)
Tenhle film si zaslouží absolutorium a divil bych se kdyby si McConaughey neodnášel za za Woodroofovu roli sošku. Matthew smekám klobouk. Hodnocení:92%
Vlk z Wall Street (2013)
Film z kategorie Must see! Pokud se v souvislosti s tímto filmem mluví o Leovi jako o kandidátu na Oscara, říkal jsem si, že asi akademie cítí dluh vůči DiCapriovi z předchozích let a snímků, které si z jeho strany ocenění zasloužili a jak bude možné u role floutka z Wall Street excelovat. Po shlédnutí filmu jsem názor zcela změnil. Víc už psát nebudu, protože všem vřele doporučuji shlédnout. Hodnocení:91%
Gravitace (2013)
Co se týče komentáře asi bych těžko napsal něco co už tu nebylo k vidění. Co mne však napadá je snad to jak málo stačí aby si člověk řekl "to byla jízda" a odcházel od filmu spokojen. O příběhu to tu není a také je pravda, že pokud si film pustíte na VHS ce na 6 hlavém videu s jednohlasím dabingem z osmdesátek tak pravděpodobně dáte jednu hvězdu a možná si i odplivnete :D..... Ale tento snímek je právě ukázkou současných filmových možností a ty jsou dnes bohužel nebo bohudík neodmyslitelně spjaty s možnosti finančními, které Holywood zajisté má. Nicméně aby to nevyznělo degradačně jeden z nejsilnějších filmových zážitků poslední doby. Hodnocení: 89%
Elitní jednotka (2007)
Perfektně a realiticky natočená sonda do speciálních jednotek v Riu, které je proslulé svojí abnormální kriminalitou. Silný a dle skutečných výpovědí podaný příběh. V daném žánru mi nezbývá než ohodnotit absolutoriem. Hodnocení:90%
Hatfieldovi a McCoyovi (2012) (seriál)
Vynikající zpracování o několika desítek let trvajících sporech mezi velkými rodinami, který se nesmazatelně zapsal do americké historie. Vynikající herecké výkony a to nejen Kevina Costnera.
Domek z karet (2013) (seriál)
Bravo Kevin Spacey, kterému je role jako by vystřižena na míru, bravo Dobbse, bravo, scénář a režie. První série je ve srhujícím tempu a nemá slabých míst, už se nemohu dočkat dalších dílů. Dokoukal jsem 2. sérii tedy 13. dílů, byla dle mého o malinko horší než ta předchozí, ale Spacey opět exeloval, bravo! P.S: Mr. Underwood you have finaly made it :). Hodnocení druhé série: 89%
Očista (2012)
Drsné, sugestivní, mistrně zkonstruované. Hodnocení: 90%
Práskač (2013)
Mě už se líbil Waughův Fellon, takže Snitch jenom kvalitou navázal. Jak vidíte dal jsme Snitchovi „protestních“ pět hvězd. Proč? Protože mě začíná vadit přílišná ne vždy opodstatněná kritika komentujících ČSFD. Možná kdyby jen věděli, že příběh byl inspirován skutečností poukazující mimo jiné na nesmyslnost některých soudních rozhodnutí v USA, možná by nehodnotili tak nízko. Navíc nemůžu si pomoct, ale kromě wrestlingu( také určitý typ divadla) umí Dwayne Johnson prostě výborně a věrohodně zahrát i ve filmu. Hodnocení: 78%