Recenze (189)
Grandhotel Budapešť (2014)
Originální, vtipné. A Tildu Swinton alias Madame Céline namaskovali opravdu úchvatně :D Hodnocení: 81%
Yongseoneun eupda (2010)
Promyšlené, na můj vkus možná přespříliš kruté, ale na to jsem si již u korejkého filmu taknějak zvyknul :) Hodnocení: 80%
Dvojnásobná vražedkyně Lizzie Bordenová (2014) (TV film)
V závěru už jen chybělo aby se objevil Fredy :D. Každopádně celkem v pohodě krimi podle skutečné události a Ricci se do role vážně hodila i když podle dochované fotografie si nejsem jist jestli potencionální vražedkyně byla takhle drobounká jako právě Christina. Za mě ale v celku spokojenost. Hodnocení : 76%
3 dny na zabití (2014)
Na to jaké je tu hodnocení pro mne příjemné překvapení. Postava Rennera v podání Costnera příjemně vybalancovaná, nic nebylo přestřelené do očí bijící. Dějově přímé, jednoduché, příjemné. Prostě oddechové akční krimi. Hodnocení: 77%
Baekyahaeng (2009)
Krásné dílko s fantastickým hudebním podkresem Petra Iljiče Čajkovskijského a jeho Labutího Jezera. Za mě hodnocení: 80%
Co všechno věděla Maisie (2012)
Vynikající, smutné, emotivní, poučné, ze života. Hodnocení: 83%
Komorník (2013)
Výborně podané drama a Forest Whitaker u mne opět nezklamal. Hodnocení:78%
Zachraňte pana Bankse (2013)
Velmi jednoduchoučký příběh, kde velice slušně zahrála především Emma Thompson. Na mě emoce tohoto filmu fungovali na jedničku a hodnotím proto vysoko. **** a půl Hodnocení: 79%
Rivalové (2013)
Emotivní příběh dvou rivalů z nichž jeden žil více nespoutaným životem, jež naplnil jeden titul mistra světa a druhý pro svůj maximalismus nepříliš oblíbený, jež se stal i přes vážné zranění popálením skutečnou závodnickou legendou. Hodnocení:80% **** a půl :)
Vše je ztraceno (2013)
Se zážitkovými snímky se roztrhl pytel. Film si vystačí s pár souvětími. Konec mne trošku rozesmál, možná mohl být o chlup rozvinutější :). Ale ok. Hodnocení: 79%