Recenze (189)
Suburra (2015)
Mrazivě strhující podívaná dokreslená skvělou hudbou. Hodnocení: 85%
Spectre (2015)
Už na tenhle typ pohádky pro dospělé začínám být asi trochu starý. Dlouho jsem se do Spectera přemlouval, nakonec se to i celkem dalo. Jen ten děj zdá se mi být poněkud povědomý. Danieli, děkujeme, stačilo😁 Hodnocení: 72%
Gangster Ka: Afričan (2015)
Mě to celkem bavilo, mám slabost pro filmy dle skutečnosti. Jen kdo pro boha vybíral náhradu Krejčířova jména na Kraviec😂....?
Imperium (2016)
Celou dobu mne film držel v napětí proto mne mrzel možná trochu nevyužitý potenciál. Hodnocení:75%
Zabijáci (2014)
Mne to vtáhlo více než A Conspiracy of Faith. Seversky chladné a temné s propracovanou psychologií postav. Hodnocení:81%
Zrodila se legenda (2014)
Nebyla to jen prostoduchá kungfu řežba, ale dokázal mne celkem vtáhnout i děj. Hodnocení: 75%
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Není co dodat silný příběh inspirovaný skutečností o soudržnosti E company v 2.sv. válce. Výborně zpracovaný seriál. Hodnocení:90%
Správní chlapi (2016)
Rádoby komedie, která mne bohužel nijak neoslovila i když místy to nebylo až tak zlé. Hlavním postavám není co vytknout jen ten děj byl pofidérní. Jinak příjemné překvapení pro mne hlavně Angourie Rice. Hodnocení: 60%
Jedna noc (2016) (seriál)
Seriál dokoukán a opravdu mne chytil a nepustil Turturro, Ahmed, Williams i Karan bravurní výkony, ale i vedlejší role bravurně podané Hodnocení: 93%
Preacher (2016) (seriál)
Šokující, úchylné, demoralizující, přesto originální a skvělé. Hodnocení: 89%