Poslední recenze (17)
Uteč (2017)
Film, k jehož shlédnutí mne přesvědčily veskrze pozitivní reference. Bohužel, nenaplnil má očekávání a dá se říci, že vlastně zklamal. Má-li děj oscilovat mezi parodií, dramatem a hororem, jak jsem se někde dočetl, parodii bych v něm rozhodně nehledal. Napětí, která bych očekával u hororu, bohužel také postrádám a za pochvalu stojí snad jen celkem solidní herecký projev hlavního "hrdiny". Ostatní postavy vlastně ani neměly příležitost předvést bůhvíjaké herecké umění. Jde-li o režijní debut, film rozhodně není průšvihem, ale není také ničím mimořádným, k čemu bych se někdy já osobně vracel. Škoda. V první části měl děj "našlápnuto" na docela zajímavý neodhadnutelný vývoj, finále bylo ale už celkem tuctové.
Vinnetou - Vinnetou: Nový svět (2016) (epizoda)
Před uvedením této miniérie v TV jsem si přečetl řadu recenzí. Nevyznívaly vysloveně pro nebo proti, film nenadchne, ale zároveň neurazí. Po shlédnutí prvního dílu mohu jen souhlasit. Zajímavá výprava, dobrá kamera, ale příběh, který s prvotní románovou předlohou má pramálo společného. To vytýkám sám za sebe nové adaptaci Winnetoua asi nejvíce. Obávám se, že Poklad na Stříbrném jezeře bude novému dílu vzdálen ještě více. Scénka s opilým Old Shatterhandem v saloonu mi přišla opravdu už za hranou a bez úcty k legendě. Škoda.
Spectre (2015)
Ve srovnání s ostatními Craigovými bondovkami podle mého názoru jedna z nejlepších, v tom případě spíše 4 hvězdičky. Ve srovnání s ostatními akčními filmy podobného ranku lepší průměr v tom dobrém slova smyslu. Děj je spíše nepředvídatelný a umocněný zajímavou a propracovanou hudební kulisou. Další z Craigových bondovek, kde velmi silně vnímám další rozměr - rozměr lidskosti, psychologie postav. Za to díky a film určitě doporučuji.