Oblíbené filmy (10)
V zajetí démonů (2013)
Můj nejoblíbenější horor.
Insidious (2010)
Tento horor byl pro mě seznámením s Jamesem Wanem a tím jak umí děsit lidi.
Insidious 2 (2013)
Možná ještě trošku lepší než první díl.
Grace (2014)
Nemám moc ráda horory jednou kamerou, ale tohle se povedlo. Alexia Fast se na tu roli perfektně hodila. Super film.
Trans (2013)
Úžasný film, byla jsem na tom v kině a byla jsem nadšená. ÚŽASNÝ herecký výkon Jamese McAvoye
Dům voskových figurín (2005)
Moje tři oblíbení herci v jednom filmu.
Od soumraku do úsvitu (1996)
Jedinečný film.
Miluj mě, prosím (2004)
Když na jednom programu běžel konec tohoto filmu s titulky a hudbou Coldplay tak to přitáhlo mojí zvědavost a druhý den jsem si ho pustila. Už jen podle názvu jsem tipovala nějakou slaďárnu, ale není to tak docela pravda.
Ďáblův advokát (1997)
Vynikající film který už jsem viděla mnohokrát a pořád mě nepřestal bavit.
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Srdcová záležitost.