Recenze (257)
Babovřesky (2013)
V Kameňáku boli aspoň vtipy...
Stálo to za to (2013) (amatérský film)
Nadhodnotené, no aj ja som z Humenného a podporujem mladých umelcov :)
Bitevní loď (2012)
Snímka má svoje kvality, ale... je až nechutne bay-ovská. Tiež ma prekvapil nie naplno využitý potenciál najzaujímavejšej postavy v podaní Liama Neesona (v strednej časti filmu sa úplne vytratil). A na to, že logika niekoľkokrát "pokulhávala", sme si už aj popri iných akčných filmoch stihli zvyknúť :) Dalo by sa to zhodnotiť asi takto: Prvá polovica Armageddon, druhá Transformers.
Cosmopolis (2012)
Rozhodne treba odignorovať tunajšie hodnotenie a smelo si ten snímok pustiť. Snáď treba prekusiť len ten pomalší rozbeh. Pattinson konečne hraje a vedľajšie postavy sú tiež výborné. Ak nepatríte do "tvajlajt-fanklubu" a viete sa odosobniť od neznášanlivosti k Pattinsonovi a film je pre vás viac ako len zabijak času či nudy, tak si túto jazdu bielou limuzínou určite užijete. Ja teda rozhodne začínam prichádzať Cronenbergovi na chuť.
Let’s Dance: Revolution (2012)
Všetci vieme, čo od tejto filmovej série môžeme čakať. A teda sú len dve možnosti, buď to odignorujte a garantujem vám, že o nič svetoborné neprichádzate, alebo prepnite na "užívací mód" a zabavte sa pri tom.
Méďa (2012)
Mám slabosť pre Milu Kunis :) .............. a tiež pre vulgárnych plyšových medvedíkov :)
Na věky věků (2012) (seriál)
To na čom boli postavené Piliere Zeme tu absentuje. Hovorím o veľkolepej výprave. Ak by seriál nebol natočený na motívy známeho námetu, tak by zapadol prachom.
Temný rytíř povstal (2012)
Nedať päť hviezd je číry alibizmus a vyhovárať sa na dokonalosť predchádzajúceho dielu je úbohé. UPDATE po druhom vzhliadnutí: Ešte nikdy, opakujem NIKDY nebol Batman tak skutočný. Je vidieť, že Nolan si posledný diel vychutnáva plnými dúškami púšťa sa do vecí, ktoré by si predtým nedovolil len preto, lebo môže.
Červená Karkulka (2011)
Catherine Hardwicke nie je nešikovná a Amanda Seyfried bola trefa do čierneho (stále mám pred očami jej veľké vystrašené oči). Škoda málo konzistentného scenára, ktorý niekedy naozaj vnucoval úsmev na tvári, ale kašľať na to, veď pozeráme Červenú Čiapočku :-)
Drive Angry (2011)
N.Cage je drsný, A.Heard je sexy, W.Fitchtner je cool. Ja som sa pekelne dobre bavil. Guilty pleasure.