Recenze (257)
Šestnáctiletá matka (2005) (TV film)
Dosť slušne natočený snímok. Určite nenudí, hoci v niektorých chvíľach dosť tlačí na pílu.
Vítězové a poražení (1999)
Plné hodnotenie, hoci trochu nadhodnotené, ale v rámci žánru je to jednoznačne to najlepšie čo som videl. Al Pacino ako vždy skvelý, fantastická kamera a výborný soundtrack dodávajú tomuto filmu ďalší rozmer. Skvelé.
Okrsek 13: Ultimátum (2009)
Čaro prvého dielu tu abstinuje. No ako oddychovka je to fajn.
Swety (2009) (amatérský film)
K môjmu prekvapeniu dosť podarený snímok. Vidieť, že chlapci vedeli čo robia. Len tak ďalej.
Stargate SG-1: Children of the Gods - Final Cut (2009) (TV film)
Pri tomto filme sa nestranného hodnotenia asi nedočkáme, keďže ho vyhľadávajú len fanúšikovia tohto seriálu medzi ktorých patrím aj ja. Ide však o úžasne vzdanie holdu kultu zvaného Stargate a aj samotnému D.S. Davisovi. A hudba Joela Goldsmitha bola mimochodom výborná.
Agentky D.E.B.S. (2004)
Dokonalá stupidita. Absolútne mi ušla pointa, resp žiadna tam nebola.
Krev jako čokoláda (2007)
Tento film má všetko, čo zlý film má mať až na scenár, ktorý nie je až tak katastrofálny. Ak by k režisérskej stoličke pustili niekoho schopnejšieho, nehercov by nahradili hercami, strašné efekty by zlepšili a použili lepší soundtrack, tak by to možno bolo aj za tri hviezdy. Tak je to len tesne nad odpadom.
Horší už to nebude (2006)
Konečne som po dlhšej dobe videl film, pri ktorom som netrpezlivo čakal ako sa skončí. Veľmi príjemný a osviežujúci film.
Bratři z donucení (2008)
Pri tomto som sa ozaj kráľovsky bavil:-)
Team America: Světovej policajt (2004)
South Park to teda nie je, no dá sa pri tom pekne zabaviť. Posteľová scéna rulez :-)