Recenze (52)
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
1.série 90% 2.série 80% 3.série 60% 4.série 70%
Piraňa 3DD (2012)
Série Feast byla fajn , ale tohle se Gulagerovi nepovedlo. Až na pár vtipných scének s Hasselhoffem a vynechaných záběru v závěrečných titulkách je to nuda.
Spartakus (2010) (seriál)
první série: 70% druhá série: 90% třetí série: 100 %
Živí mrtví (2010) (seriál)
první série: 60% druhá série: 50% a tu z velký části zachránil poslední díl , jinak bych šel ještě níž.. třetí série 70% čtvrtá série : 70% pátá: 80% s6: 80% s7: 100%
Koupili jsme ZOO (2011)
60% Scarlett a Damon pohodová dvojka bavili mě, ale raději bych je viděl v nějakém akčnějšim nebo scifi ale i tak se na to nechalo dívat ....
Terror Firmer (1999)
Bezkonkurenčně největší ujetina co sem viděl !
Věc: Počátek (2011)
Herci ok ,dobrá atmosféra ,vydařený triky ,žádný velký dějový kiksy a nelogičnosti co by sraly. Celkově mě to bavilo.. 4*
Hříšníci a svatí (2010)
Nic světobornýho, ale po delší době lepší akčnák. Kam se na to v poslední době hrabe Jason Statham. 70%
Syčák Hesher (2010)
Spencer Susser zabodoval napsal a zrežíroval tuhle záležitost. Film sleduje příběh jedné rodiny po tragedii ke který se nastěhuje zničeho nic Hesher. Kdo je Hesher ??? Hesher je především hovado, bezmozek, metalák a vůbec ničím se nesere!! Všechno se s jeho příchodem začne zlepšovat ?? Zhoršovat ?? Těžko říct ... Film je vtipnej ale zároveň vážněj poměrně dost vulgární což tady není naškodu. Neni to film pro každýho co se týče zvolenýho humoru, hudby. Mě film prostě sednul nenudil sem se po celou stopáž.
Princ a pruďas (2011)
Na 5* to sice není, ale moje očekávaní se naplnilo ,vtipná jízda plná hlášek slušnejch triků nějaký akce ,brutality se solidním soutrackem.