Poslední recenze (11)
Slunovrat (2019)
Pominu-li jihokorejskou produkci, asi jsem neviděl větší úchylárnu. Klasický hororový vzorec je na můj vkus až moc předvídatelný, což ale vyvažuje pomalé filmové tempo a kamerové obrazové porno, které umocňuje tripový prožitek, kterým je celý film protkán.
Půlnoční kovboj (1969)
Co říct? WOW!
Spectre (2015)
Význam James Bond jak jsme ho znali byl ve Spectre často bořen, otázkou je zda li je to dobře. Navíc craigovské grácii jsem doposud nepropadl, naopak celkem bavili další stars. Filmový product placement jak vyšitej. Tři hvězdy za velkolepé akční scény, často tedy na úkor scénáře a čtvrtá hvězda protože to je prostě dobrá Bondovka.