Recenze (36)
Cestující se připraví k odletu (1972) (TV film)
Schematické, bohužel po zkušenosti z osobních setkání s vícero emigranty po roce 1989 v mnohém "krutě" realistické.
Botostroj (1954)
V rámci propagandy z doby realizací reálně socialistického filmu své doby v ČSR velice zdařilé.
Hodinu nevíš... (2009)
Nakonec docela dobrý film. Škoda toho střihu /přes osu fakt neee.../
Dračí setba (2006) (TV film)
Dobrý dokument, má odstup. Zajímavé je, že jsou zde použité materiály opravdu z různých dobových úseků - nejen "archiv před 1989" a dnešek....V CZ dokumentech také není příliš časté, když vystupují obě strany, neokomentovány tvůrcem...Doporučuji shlédnout.
Zimní host (1997)
kolikrát sem si chtěl promluvit s rodičem..., má to jinou mentalitu
Ubohý pan Kufalt (1981) (TV film)
Druhé, obdobné využití hereckých schopností L. Munzara po snímku Neviditelný (1965)..jako již tenkrát, i v tomto byl velice přesvědčivý
Zombieland (2009)
Nevěřil jsem, že je takový "film" možný, i když každý film má svého diváka.....
Tichá bolest (1990)
od prvního shlédnutí mi v paměti utkvěl závěr filmu/jakýsi epitaf..obdobně jako u div. představení Kočičí hry...přijetí osudu,vyrovnání se s ním bez výčitek nebo pocitu hořkosti a ublížení, zvláštní smutek, pro ty co jsou ještě mladí . Zůstane jen vzpomínka a mnoho nevyřčených dotazů..
Nevěsta k zulíbání (1980)
Zláštní dvojice Syslová/myslím, že jedna z jejích mála, ne-li jediná hlavní role/ - Kňažko, dobová selanka, ale přesto něčím milá a trochu znepokojivá, chlácholivý tón samého konce 70tých let, spojení mentality, i když myšlené, Prahy a slovenské vsi tehdejší doby je rozhodně pozoru hodno ...
Třicet jedna ve stínu (1965)
Velmi nadčasový snímek... Ukradený alkohol je zástupný motiv. Zamyšlení nad tím, jak život protéká mezi prsty a každým dalším i třeba uváženým krokem je možné se propadnout. Nechápu, že tenhle film nemá víc popularity a repríz.