Recenze (71)
Dokonalý trik (2006)
Už dlouho se mi nestalo, aby mě nějaký film takhle pohltil do svého příběhu... Od samého začátku jste vystaveni různým trikům a iluzím. A na konci je jen na vás, čemu chcete věřit...
Království nebeské (2005)
Těch 5* je za Director´s cut... To je úplně jiný film, než ta osekaná kinoverze...
Zlomené květiny (2005)
Velmi příjemný filmeček. Děj je velice prostý a jednoduchý. O to více se může člověk soustředit na jednotlivé charaktery a jejich představitele. Zvláště pak na herecký výkon Billa Murrayho. Jestli tentokrát nedostane taky nějakýho toho Oskara, tak už opravdu nevím... Díky němu má ode mě film takové hodnocení, jaké má (i když jsem teda váhal mezi 4 a 5). Za zmínku stojí také pohodová hudba, která dotváří celý tento divácký žážitek.
Hotýlek (1975) (seriál)
John Cleese v tomto bohužel velmi krátkém seriálu přímo exceluje! Jeho skeče a sarkasmy mě vždycky s jistotou rozesmály. A Manuel se svým "Que?" je důkazem, že i opakovaný vtip může být stále dobrým vtipem a možná i ještě lepším:-)
Štěstí (2005)
Už dlouho mě nějaký český film takto nedostal... Hodně depresivní, ale v podstatě v pár směrech i štastný příběh. A člověk si u toho uvědomí, jaké má vlastně "stěští"... Dokonalé herecké výkony v čele s Pavlem Liškou, který si dal opravdu hodně záležet. Bravo!
Hrdý Budžes (2003) (divadelní záznam)
Skvělá hra a i výborná knížka! Hrdého Budžese od Ireny Douskové jsem četl až dodatečně po zhlédnutí hry a v roli malé Helenky jsem si musel pořád představovat Báru Hrzánovou:-) Bohužel jsem to viděl jen v televizi:-(
Moulin Rouge (2001)
Výborný muzikál+romantický film !Skvělá hudba složená ze známých písniček přezpívaných Nikol a Ewanem. A K tomu ještě povedené mixy Fatboye Slima. Pastva pro oči (i pro uši:-)), jinak než za 5* tomu dát nemůžu!
Všechno, co jste kdy chtěli vědět o sexu (ale báli jste se zeptat) (1972)
Těch 5* je hlavně za tu poslední povídku "Co se děje při ejakulaci". Velmi vtipné a poučné:-)
Český sen (2004)
Výborný dokument a navíc skvělá komedie! Dlouho jsem se takhle nepobavil! Já ten náš národ prostě žeru!:-) Ten mě vždycky spolehlivě rozesměje. A někdy i trošku znechutí...
Šumná města (1995) (seriál)
O architekturu se docela zajímám a hodně toho vím také kvůli Davidu Vávrovi. Nejenom, že se u tohohle pořadu naučíte něco o architektuře a o známých architektech, ale ještě se u toho výborně pobavíte.