Recenze (46)
Střídavá péče (2017)
Hodně hutný, člověk celou dobu čeká, co se podělá / kdo vybouchne nebo se složí. Absence hudby tomu jen dodává. Konec je už nefalšovaný drama. Silný zážitek.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Musela jsem prehodnotit. Ze 4* na 5*. Pokazdy, kdyz ten film vidim, se mi libi vic a vic!!! Je to presne unosne romanticky a vtipny zaroven.
I dva jsou rodina (2016)
Skoda toho prekombinovanyho konce. Film trosku prehnane idealizuje vztah otce a dcery, ale je kouzelne vtipnej a ma spad
Exodus do Šanghaje (2015)
Festival Otrlého Diváka opět přinesl velký klenot českému publiku!
Spectre (2015)
Inu, po Skyfall bylo jasné, že návrat bude těžký. Spectre to ale vcelku ustál. Nejvíc mě iritovala scéna "honička auta vs. letadlo", kdy Bond měl bejt už asi tak pětkrát mrtvej, ale budiž...
Píseň moře (2014)
Kamarádi říkají, že nemám duši, protože tenhle film mě prostě (u)nudil. Šla jsem na něj dvakrát a ani jednou jsem ho nedokoukala. A to jsem z kina nikdy předtím neodešla! Strašně mi vadilo chování postav, příběh mi nepřišel ajímavý a hlavně od začátku víte, jak to celé dopadne. Pro mě prostě ztráta času. Hvězdička za animaci a hvězdička za to, že to není nechuťárna urážející inteligenci.
Samba (2014)
Skvělé! Že mělo jít o komedii mi teda nepřišlo. Šla jsem na film zadarmo (práce uvaděčky má své výhody ;)) bez větších očekávání. Podle popisu jsem čekala nějakou slaďárnu, jen odvar Nedotknutelných. Takže jsem během filmu byla příjemně vyvedena z omylu ;)
Úplně normální (2012) (seriál)
Skvělá odpověď veškeré té politické korektnosti!
Velká nádhera (2013)
Skvělý a jedinečný film. Celkem nevídaný počin v současné filmové tvorbě, který vás zklidní, donutí přemýšlet, pokládá filosofické otázky... Je to opravdu nádhera.
Divoké historky (2014)
Něco horší, něco dobré, jedna výborná. Na můj vkus je to tedy málo. Upřímně, moc nechápu, jak se tolik lidí může evidentně upřímně smát lidské nenávisti. Nejsem žádná citlivka, ale v tomhle filmu mi to prostě a jednoduše nesedlo.