Recenze (451)
Volání o pomoc (2007)
Zajímavý film.
Muži, ženy a děti (2014)
Mnoho témat, mnoho zamyšlení. Jsem rád, že jsem vyrůstal bez PC a mobilu.
Koruna - Série 1 (2016) (série)
4+, Po všech stránkách povedené. Winston Churchill, ale předčil hereckým výkonem všechny ...
Hotel Transylvánie 3: Příšerózní dovolená (2018)
Hodně jsem se těšil a jsem hodně zklamaný. Dvojka jednoznačně nejlepší.
Vezmeš si mě, kámo? (2017)
Chvílemi jsem se smál jak malý. Velice podařená francouzská komedie.
Pěkně blbě (2017)
Zpočátku pomalé tempo, ale pak příjemný film s řadou úsměvných situací.
Zbožňuju prachy! (2006)
Oddychovka na večer.
Jurský svět: Zánik říše (2018)
3 - Kromě efektů to byla totální hrůza.
Nejtemnější hodina (2017)
Zatím tři a musím si ti pustit v originálním znění, protože ten dabing byl otřesný.
Génius - Picasso (2018) (série)
Oproti první sérii trochu slabší, ale i tak vyšší průměr.