Recenze (69)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Ještě sem to neviděl ale určitě to bude na 5 hvězd.
Očista: Anarchie (2014)
Je to lepší než jednička,hlavně proto že se odehrává v ulicích kde je chaos,a ne jenom v jednom zkurvenym domě.
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Je to fakt prdel a asi nejlepší díl,ta první scéna s honěnim byla fakt dobrá a některý hlášky byli fakt k posrání vtipný.Jediný co mi vadilo je že posledních asi 15 minut už to bylo trochu jak v nějakym romantickym filmu,ale pak to ta scéna v titulkách v tom kině napravila.
Avicii - Levels (2011) (hudební videoklip)
Nemám rád aviciho ta písnička se mi nelíbí a videoklip taky ne.Mám rád vtipný nebo akční videoklipy,tady jenom tancujou v kanclu.Nuda.
30 dní dlouhá noc (2007)
Je to dost brutální horor s takovou "survival" atmosférou,ty upíři jsou takový sadistický anti-twilighti, a konec je dost dobrej.Ale docela mě sralo na těch upírech,jak furt ječeli jak kokoti a taky to mohlo být o nich víc informací,třeba kde se tam kurva vzali?To jako vylezli z nějaký obří vagíny na vrcholu aljašky?Nebo už tam bydleli někde v jeskyni nebo co?to by mě zajímalo.
Pád do tmy (2005)
Líbili se mi ty mutanti.Takový glumové ze vzteklinou.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Nebavilo mě to,nic se tam neděje,furt jenom kecaj kecaj kecaj a kecaj.A když už v polovině ten chlap konečně začne zabíjet tak tam ani neni vysvětlený proč a má to nudnej příběh.Planeta terror je 100 krát lepší.
Biting Elbows: Bad Motherfucker (2013) (hudební videoklip)
Fuckt kurewsky hustý.Komu se to nelíbí je homosexuální leguán.
Wolf Creek 2 (2013)
Je to totálně brutální a kurevsky napínavej horor,a hlavní záporák je fakt píčus.Dlouho sem u ničeho nebyl tak zvědavej jak to dopadne
Modlitby za Bobbyho (2009) (TV film)
Je to docela dobrý,ale bylo tam málo mrtvých nacistů.