Poslední recenze (5)
Focus (2015)
Rozťahané, dlhé, bez nejakej väčšej a hlavne logickej zápletky. Celkovo nudný film, ktorý ma nezaujal až na niektoré scény (stávky na futbalovom štadióne, záver v autodielni)
Banshee (2013) (seriál)
Seriálová bomba. Zmes rôznych protichodných postáv robí robí každý diel zaujímavý a núti vás pozerať ďalší a ďalší diel. V tretej sérii v niekoľkých dieloch stráca seriál dych a miestami som mal pocit, že sa to zbytočne naťahuje. Ale už teraz sa neviem dočkať štvrtej série.
Domek z karet (2013) (seriál)
Tento seriál ma absolútne dostal. Skvelo spracovaný nápad a každá postava je precízne zahraná, ale Kevin Spacey úplne exceluje. Vo absolvovaní prvej série som sa obával, čo spravia s druhou sériou, ale tá v ničom nezaostáva za prvou.