Poslední recenze (19)
Orion a tma (2024)
Příjemná oddechovka, která má ale asi už klasicky nevyužitý potenciál, který nakonec trošičku zkazí tuctový sci-fi nádech se strojem času a pitvorami, po kterých střílí, nějaká entita manipulující s časem by sem seděla více. Příjemná třešnička je objevující se (asi) Praha s mnoha svými věžemi ve 49. minutě, kterou prolétá tma spolu s dalšími bytostmi a český nápis Pekařství na jednom ze staropražských domů.
Julia - Pressed Duck (2023) (epizoda)
Musím souhlasit s TroiMae. Druhá série Julie je skvělá, krásný exkurz do minulosti a spousty nejen feministických, filosofických a politických témat. Osobně si velice užívám možnost setkat se s významnými tvářemi jako Jean Paul Sartre, možná v dalších dílech i Simone de Beauvoir nebo v minulé sérii Betty Friedan. Pro mě jako učitele je to skvělá ukázka, kterou mohu přidat do svých hodin, kdy tyto lidi zmiňuji.
Můj táta je lovec mimozemšťanů (2023) (seriál)
Seriál by nebyl tak špatný, když by seriálové děti nebyly rádoby "cool parchanti", kteří by zasloužily tvrdou rodičovskou ruku, aby si nedělaly co se jim zlíbí. Nemůžu si pomoci, ale při sledování jsem měl chuť na nich praktikovat fyzické tresty. Zpracování a nápady jsou jinak vcelku fajn a zajímavé.