Recenze (78)
Dr. House (2004) (seriál)
videl som vsetky styri serie (anglicky) moje finalne hodnotenie je 60%, v tretiej serii som sa uz zacal nudit a stvrta to zaklincovala, prve dve boli vyborne
Stalo se (2008)
nechapem nizke hodnotenia, bolo to vyborne
Pokání (2007)
krasa
Superbad (2007)
vynikajuca teen komedia, tentokrat bez nchutnosti (nastastie). Naozaj podareny snimok a takto dobre som sa uz poriadne dlho nezabavil. 85%
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
prva polovica slabsia, ale v druhej som sa kralovsky bavil. aj ked som viac fandil russelovi ako dievcatam
Já, robot (2004)
film ktory sa snazi mat hlbsiu myslienku, ale bohuzial je to "iba" popcorn
Bourneovo ultimátum (2007)
Najlepsi Bourne. Na konci mi bolo fakt luto je to koniec a dalsi Bourne (snad) uz nebude. Naozaj vynikajuca trilogia s uzasnym zakoncenim. Plnych 100 za tento diel za trologiu 90.
Dannyho parťáci 3 (2007)
Nemozem si pomoct ale z trilogie sa mi pacil tento diel najviac. 4 a pol *
Ztraceno v překladu (2003)
jeden z mojich najoblubenejsich filmov
40 let panic (2005)
Niekolko naozaj vtipnych hlasok. Skoda tej dlzky.. keby to bolo o polhodiny kratsie tak by to mozno bolo za 4*