Recenze (187)
Outsider - Dark Uncle (2020) (epizoda)
Čímdál lepší! Konečně pořádně zfilmovaný King. Snad to další díly nezazdí.
Outsider - Fish in a Barrel (2020) (epizoda)
Skvěle natočeno, naprosto dokonalá hudba, z té fakt mrazí. @klukluka: Krimi? King? A co takhle dát si detektivku od Tolkiena? ;-)
Ty, já a apokalypsa (2015) (seriál)
Chápu, že normálnímu seriálovému divákovi to drhne. Ale to zřejmě proto, že jde o zcela geniální záležitost. Jsou tam slabší momenty, ale za mě 95 %.
Řada nešťastných příhod (2017) (seriál)
Nechápu komentáře typu "kopíruje film" či "laciné triky". K prvnímu: oboje vychází z téže knižní předlohy a seriál obsahuje mnohem více podstatných podrobností oproti filmu, který mnohé důležitosti vynechal. A k druhé výtce: je to stylizace. A to nádherná stylizace, ovšem náročná na vnímání detailů a myšlenek.
Městečko Twin Peaks - Návrat (2017) (série)
Obávám se, že bez podrobné znalosti filmu Fire Walk With Me lze jen těžko pojmout některé momenty, hlavně pak samotný závěr.
Byli jednou dva písaři (1972) (seriál)
Geniálně zahraný geniální scénář. S tímhle se dnešní "zábavné" seriály nemůžou vůbec srovnávat.
Kráska a zvíře (2017)
Disneyovky moc nemusím, ale tahle se fakt povedla. Co může pokazit vnímání filmu v plné kráse: český dabing (nutno vidět v AJ), nepochopení desítek odkazů a drobných filmařských i hudebních fórků. Mimochodem s fantasy to nemá co dělat a trailer krutě zkresluje. Jde o humorný pohádkový muzikál. Kdo čeká víc, bude zklamán. Kdo chce vážné pojetí, nechť si pustí verzi J.Herze.
W. A. Mozart: Kouzelná flétna (2013) (divadelní záznam)
Nejzajímavější ztvárnění, co jsem kdy viděl. Sice jsem měl chvílemi podezření, jestli mi do kafe někdo nešoupnul LSD, ale nevadí. Bez dechu. 5 z pěti.
Zloba - Královna černé magie (2014)
Nejhezčí pohádka, co znám. Disneyho mistrovské dílo.
Sedm statečných (1960)
marusaj, chápeš, že je to film z r.1960 a je třeba ho hodnotit podle dobových měřítek a ne nahlížet očima 21. století??