Recenze (187)
Zlý časy v El Royale (2018)
Kdyby se to trochu prostříhalo, byla by to skvělá tarantinovka. Ale občas se ty hovory zbytečně natahují a zpěvu je taky fakt moc. Jinak výborně gradující záležitost.
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Všechny krávoviny bych tomu byl možná schopen odpustit, ale že v pohádce o hvězdách budou zmiňovat čas ve světelných rocích (jednotka délky), to je na pár facek.
Horizont události (1997)
Hodně divné vyvražďovací sci-fi. Vizuál pěkný, ale to je vše.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Konečně nějací ujetí antihrdinové. Titulky na HBO GO, kde je cockney slang převáděn do moravských výrazů, tomu dávají další rozměr a zvyšují vtipnost.
Outsider - Dark Uncle (2020) (epizoda)
Čímdál lepší! Konečně pořádně zfilmovaný King. Snad to další díly nezazdí.
Outsider - Fish in a Barrel (2020) (epizoda)
Skvěle natočeno, naprosto dokonalá hudba, z té fakt mrazí. @klukluka: Krimi? King? A co takhle dát si detektivku od Tolkiena? ;-)
Zádrhel (2015) (seriál)
Jen první série.
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Bez jediné originální myšlenky. Bez hlubšího smyslu. Jen šílené množství efektů. Efekt na efekt a nic z toho. Scamander se neustále tváří jako totální mentál. Jedna hvězda za celkem slušnou práci CGI.
Zaklínač (2019) (seriál)
Nechápu, proč tak rozmrdali časové roviny. Kdo Zaklínače zná z originálu, chytne se, ale lituju každého, kdo to zkouší zhlídnou bez předběžných znalostí dějové (byť upravené) linky.
Polibek pod jehličím (2017) (TV film)
Tak amatérské výkony před kamerou se hned tak nevidí. Chvílemi jsem myslel, že je to parodie. Není. Vlastně je, ale nechtěná.