Recenze (187)
Víla (2011)
Jsou tam trapné chvilky, ale také spousta originálních a místy až dadaistických nápadů. Nenudil jsem se.
Stranger Things (2016) (seriál)
První série: kingovštější než sám S.King. Uvidíme dál.
Mladý Sherlock Holmes (1985)
Nezdá se mi, že občasný pocit scény z Indiana Jonese či Harryho Pottera byla jen sugesce kvůli jménům v titulcích. Myslím, že tady je vidět, jak tyhle dvě věci kdysi uzrávaly.
Westworld (2016) (seriál)
Nemůžu hodnotit. Po jednom a půl díle jsem to vzdal - těsně před smrtí nudou. Roboti mě nezajímají. Stejně málo by mě oslovil seriál, kde by trávník udržovaly sekačky několika značek. „Fandil“ bych jim a vcítil bych se do nich zhruba stejně.
Temná věž (2017)
Takhle zpíčit předlohu, to jsem ještě neviděl. Nejen zpíčit. Zabili ji, vyvrhli, z vnitřností udělali panáčka, ale ten nemluvil. Tak ho také zabili, vyvrhli a hodili do bahna shnít. Z toho pak vyrostla hnusná kytka, kterou rozsekali a pak znovu poslepovali vykrádačkami z jiných filmů či seriálů. Jediné dobré tři vteřiny: nápis Pennywise v ruinách zábavního parku.
Vetřelec: Covenant (2017)
Přistát na neznámé planetě a vyjít ven bez skafandru jen na základě procenta kyslíku a dusíku? Nikdo si nezasloužil přežít. Taková sbírka kandidátů Darwinovy ceny se hned tak nevidí. Totální zklamání (fakt jsem doufal, že se Scott po Prometheovi vzpamatuje, ne, je to ještě horší).
Kapitán Trueno a Svatý grál (2011)
Jedna hvězdička za chvíle upřímného smíchu. Že to byly ty, u kterých to autoři neplánovali, nevadí. Nejroztomilejší je probíhající zatmění, které pokorně několik minut posečká, než si to ti dobří s těmi špatnými vyřídí.
Čepel smrti (2009)
První film, na kterém bylo špatně naprosto všechno. Od režie, scénáře, kamery, střihu, logiky až k naprosto trapným "hereckým" výkonům. Jediné malé osobní pozitivum - vím, že se mám v budoucnu vyhýbat jménu Kučera.
Kin-Dza-Dza! (1986)
Netušil jsem, že v šestaosmdesátém v SSSR mohl někdo natočit někdo takový steampunk (vizuálně, bez páry).
Opera ve vinici (1981)
Film je sice slabý a poplatný době, zato ty písničky!