Poslední recenze (5)
Kingsman: První mise (2021)
Půl na půl. Jakože dobrý, chvílemi dojemné, akční podívaná, barevná a světelná pastva pro oči. Co mi ale vážně vadí, je nevyužitý potenciál Aarona Taylora-Johnsona. Ten kluk umí, není to nováček a toto už vůbec není jeho první spolupráce s M. Vaughnem...tak proč to tam není? Neříkám, že Ralph nestačí, ale když už tam byl, mohli ho zneužit trochu víc.
Vraždy v Pembrokshire (2021) (seriál)
Prostě klasická přízemní britská kriminálka. Luke je fajn jeho parťáci taky+ velmi obdivuji drobnou a nimravou práci kriminalistů. A přesně takto si představuji práci detektivů, žádné zběsilé honičky, přestřelky nebo pompézní akce.
Tajemství loňského léta (2021) (seriál)
Nemůžu si pomoc, rozjezd solidní (ačkoli člověk tak nějak od začátku tušíte, jakým třesštiprdláckým směrem se seriál bude ubírat), postavy celkem na facku (nejsem si úplně jistá, jestli to bylo scénářem nebo mldým hereckým výkonem), plotwistů za sebe zaskládáných, jak důchodců čekajících ve frontě na levné banány, které někdy smysl dávají, někdy ne. Když jsem si četla obsah, čekala jsem, že to bude trochu víc jako naše proslulé devadesátkové filmy, ale světe div se, až na pár scén ze začátku, se příběh s původním celkem rozchází a na konci už nevíte ani své jméno. Spousta menších dějových linek hlavní hrdinku nikam nezavede (téma kultu, dopisy od vraha, atd...) a je to škoda, většina z nich prostě je, není a na konci se sám vyřeší. Plusový bod přidávám za nádhernou Iserman a ...prostě teplou Hawai, mínusové doby odebírám za více sexu než hororových prvků, zbytečně natažený děj, přidání některých postav ke konci příběhu a med (proč tam vůbec byl?!). Ale ze všeho nejsmutnější je zjištění, že po rozřešení zápletky si neřekne: "wauu, to dává všechno smysl," ale spíš: "wau, aha, no dobře."