Oblíbené seriály (10)
Útěk z vězení (2005)
Hrdinové (2006)
Chuck (2007)
Futurama (1999)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Smallville (2001)
Californication (2007)
Hra o trůny (2011)
Doteď jsem měl hodnocení 5*, bohužel za poslední dvě série musím zmenšit hodnocení na 4*