Poslední recenze (13)
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Po dlouhé době to byla pohádka s výbornými dialogy a slušným příběhem. Herci byli velmi dobře vybráni do svých rolí, přičemž všem vévodilo trio "nemrtvých". Pohádce se objevily nádherné lokace i kostýmy herců. Nejvíce mě potěšila absence nucených vtípků, kterými občas štědrovečerní pohádky trpí. Celkově jsem se bavila nad očekávání dobře a přišlo mi vše celkem přirozené.
Černobyl - Vichnaya Pamyat (2019) (epizoda)
Kvůli této epizodě se vyplatí sledovat celou sérii. V žádném dokumentu jsem neviděla tak názorné a srozumitelné vysvětlení toho, co se přesně stalo. A závěrečná scéna byla důstojnou poctou lidem, kterým havárie poznamenala život. Před shlédnutím série jsem měla obavy, aby to celé nevyznělo jako agitka proti jaderné energetice, ale moc příjemně mě překvapilo, jak přesně zde byli pojmenování viníci. Ne jádro, ale zločinecký politický režim vytvořil systém, který k tragédii přímo vedl a ještě nakonec stíhal lidi, kteří se snažili napravit škody a zabránit dalším tragediím v budoucnosti.
Comeback - Zlatá rybka (2008) (epizoda)
Můj nejoblíbenější díl. Přestože jsem přecitlivělá na týrání zvířat, tak scénka s Ozzákem, který si chladí pivo v akvárku je dokonalá. Jen škoda slabší druhé dějové linky:(.