Recenze (1 133)
Ms. Marvel (2022) (seriál)
Neprávem odsouzené, výborné představení nové postavy, zároveň prostudování fanouškovství a "fan syndrome" v superhrdinském světě a možná výborný most pro novou mytologii v MCU. Opravdu to není kvalita Disney Chanelu.
Očima Tammy Faye (2021)
Rozhodně ne nejlepší výkon Jessicy, ale velmi povedená transformace a character study, i když je Tammy možná až moc kreslená jako oběť circumstances. Garfield skvělý anti-hero až záporák.
Pýcha a přemlouvání (2022)
Jane Austen natočená pro gen-z, postavy mluví jako současní teenagers a po stylu Fleabag tu lámeme third wall. Dakota Johnson se může snažit jak chce, ale touhle zoufale není schopné najít kouzlo austenovských adaptací.
Letuška - Série 2 (2022) (série)
Hodně jsem se bál "zbytečné" druhé série, ale příběh se povedl scenáristům namontovat a Kayley Cuoco to s touhle její možná životní rolí dokáže ždímat na dřeň.
The Gray Man (2022)
Nejvíce generický akční film, nepříliš povedená akce, jediná zajímavost je tu Praha. Naprosto nevykreslený zloduch a hrdina, kterým nedokážou dodat šťávu ani Gosling a Evans. Anna de Armas zoufale nevyužitá.
Otázky a odpovědi (1994)
Zajíavmé, film jsem si náhodou vylosoval, jinak bych se k němu nedostal. Možná moc sterilní, moc podobných postav, ve kterých jsem se ztrácel, ale Ralph Fiennes super.
Pod kůží (2019)
Hezky natočené, ale špatně zahrané a dokomunikované, motivace a vztahy tolika postav se za 20 minut nedají vykreslit. O šikaně a teen kamarádstvích vzniklo hodně lepších věcí.
Yves Saint Laurent (2014)
Životopisný film podle šablony at its best, nebýt výkonu Pierra Ninneyho tak je totálně forgettable, takhle průměr.
Boo, Bitch (2022) (seriál)
Netflix si chtěl ve svém katalogu zoufale udržet Lanu Condor, ale tohle je pro ní obrovská škoda. Nevtipné, nerozvíjející originální premisu a nudné, po dvou dílech končím.
Vicdan (2008)
Strašná telenovela for real, tváří se to jako raw drama kamerou, ale výkony a scénář jsou turecká telenovela.