Recenze (3 389)
Co kdyby...? - Co kdyby... Hela objevila deset prstenů? (2023) (epizoda)
Fantasy část Shang-Chi byla ta nejhorší část filmu. Takže znovu to stejné v animované formě mě teda nevzalo.
Saltburn (2023)
Na pohled to je moc hezké. Kdyby to bylo víc propracované a konzistentní i po psychologické stránce, mohla to být pecka.
Co kdyby...? - Co kdyby... Kahhori přetvořila svět? (2023) (epizoda)
Další holčina, která je okamžitě lepší v nových schopnostech než banda chlapů, co trénuje roky? Ne, díky.
Barbie (2023)
Ok. Je to barevné, vše tam je krásné a určitě to sděluje strašně důležité věci. Já se ale kromě jednoho opravdu povedeného vtipu spíš nudil a chvílemi i cringe cítil. Jasně. Nejsem cílovka, ale ten hype opravdu nechápu.
South Park: Not Suitable for Children (2023) (TV film)
Randy na OnlyFans, to mi ještě chybělo.
To se mi snad zdá (2023)
Nedovedu si představit něco nudnějšího než poslouchat někoho, jak vypráví své sny. Ve filmové podobě se to ale dá. Jasně, jde o satiru poukazující na dnešní cancel culture kraviny. Ale nemohlo to být víc kousavé, nebo alespoň méně adresné?
The Artifice Girl (2022)
Pár herců, tři místnosti a neotřelý námět? V rukou schopných tvůrců se to může proměnit ve zlato. Zde se to podařilo tak na půl. Holt Ritch není Garland.
Bastard (2023)
Ano, přesně takové Westerny mám rád. Drsná příroda, mlčenlivý neméně drsný hrdina a pomalé vyprávění krutého příběhu. A ani se to nemusí odehrávat na divokém západě.
Tři mušketýři: D'Artagnan (2023)
Skvělá adaptace klasického díla, kde vyčnívají jak vtahující akční scény na jeden záběr, tak překrásná výprava a skvělé herecké obsazení.
Přízraky v Benátkách (2023)
Jo, tímhle se mi Branagh trefil do vkusu. Jeden strašidelný barák, důraz na mysteriózno až horor, téměř žádně herecké hvězdy a silná atmosféra. V tomhle duchu (pun not intended) bych si dal klidně i čtyřku a pětku.