Recenze (3 371)
Dave Chappelle: Snílek (2023) (pořad)
Ano, Dave je skvělý vypravěč. A i když není tak kousavý, nebo vypointovaný, stále jde o nadprůměrnou zábavu.
Kdo se směje teď (2023)
Tak se Bert Kreischer rozhodl roztahnout svuj komediální bit do celovečerního formátu? Upřímně mě nikdy jeho The Machine rutina nepřišla nijak extra zábavná. Ve filmové formě jsem se ale v rámci možností bavil docela dobře.
X-Men '97 - To si pamatuj (2024) (epizoda)
Zase epizoda, která je jak spojená z dvou kratších dílů. Tentokrát jsou ale oba kousky opravdu zajímavé.
PSH Nekonečný příběh (2022)
Nostalgická pecka. Až jsem slzu musel zamáčknout.
Stopmotion (2023)
Švankmajerovsko-Lynchovský pohled na střetnutí s múzou, která není moc pozitivní ani hodná. Celé je to líznuté také Gilliamem a, ano, celkem vtahující.
Neporazitelný - Série 2 (2023) (série)
Prý superhero fatigue, lol...
Neporazitelný - Série 1 (2021) (série)
Paradni komiksova jizda presne podle meho gusta, ktera v poslednich dvou dilech neskutecne vygraduje do epickych rozmeru. A prekvapive neselhava ani ve stredoskolskych peripetiich. Tresnickou na dortu jsem pak neustale odkazy na komiksove fanousky.
Neporazitelný - Myslel jsem, že jste silnější (2024) (epizoda)
Uff, čekal jsem něco jiného. Dostal jsem něco mnohem ale mnohem silnějšího.
X-Men '97 - Motendo / Život a smrt – část 1 (2024) (epizoda)
Půl hodinová epizoda rozdělená na dvě části? A druhá část je jen první část většího celku? Ok...
Králíček Jojo (2019)
Taika snad poprvé zpracovává opravdu vážné téma, ale jeho silly humor mi tu úplně nesedí. Chvílemi jak kdybych sledoval dva odlišné filmy.