Recenze (3 343)
Ještěr (2023)
To jsem teda necekal, ze budu jeste letos chvalit Netflix. Ale tohle se jim fakt povedlo. Reptile je kriminalka presne podle meho gusta. Atmosfericka az na pudu, se skvele napsanymi postavami a se skvele zamotany ustrednim pripadem. Bavil jsem se moc a prestrelena stopaz mi prisla tak akorat.
Krysař (2023)
Jasne, je to o nicem. Ale svou bizarnosti, literarni teatralnosti a otrockym vypravenim, si me to ziskalo.
Ahsoka - Část 7: Sny a šílenství (2023) (epizoda)
Filoni, delas machry se svetelnymi meci a hajzl mas na chodbe.
Mimi šéf (2017)
Sam bych si to v zivote nepustil, ale s petiletakem se to da.
Labuť (2023)
Drsny pribeh odvypraven do kamery a Andersonem citlive zadaptovan. Skvela patnactiminutovka.
Manie-Manie: Meikjú monogatari (1987)
Psychedelicke, futuristicke, podmanive. A cele strasne skvele.
Otrava (2023)
Uff, tohle je moje nocni mura.
Podivuhodný příběh Henryho Sugara (2023)
Skvela hricka, kde Anderson popustil uzdu svym divadelnim choutkam. Teatralni? Ano. Zabavne? Dvakrat ano.
Gran Turismo (2023)
Fajnovy sportovni pribeh, kde je klasicka outsider story naroubovana na rzchla auta a prekvapive i na ps hru. Skvely Hardour, fajn Bloom a fakt, ze jde o skutecny pribeh, z toho dela nadprumernou zabavu.
The Hobbit (1977) (TV film)
Takove letem svet Hobitem, ale docela se mi to libilo. Animace je osobita, ale ma sve kouzlo a da se na ni rychle zvyknout. Cele je to zhusta doprovazene pisnemi, ktere hezky dotvareji kouzlo Stredozeme. Libilo se mi to vic, nez tech zdejsich 58% by napovidalo.