Recenze (447)
Wonka (2023)
Jako milovník Karlíka a továrny na čokoládu jsem šel do kina skeptickej. Ale musím říct, že jsem byl mile překvapen. Krásně natočené, vtipné, herecké výkony skvělé.
Tajemství a smysl života (2023)
Za mě úplně úžasný film ( navštívili jsme předpremiéru s debatou a přednáškou v Karlových Varech) . Film je skvěle natočený, děj velice zajímavý, včetně efektů, animací a zvuku ( zvuk mě tedy hodně překvapil ). Každopádně úžasně srozumitelně odvyprávěný a musím se přiznat, že i mě ( a to nejsem nijak duchovně založený) nutil k neustálému přemýšlení o tom všem , co tam zaznělo. Na konci filmu jsem si říkal, že film patří mezi to nejlepší co jsem kdy viděl. Musím tleskat, bravo.
7 životů (2017)
Zajímavý nápad, napínavý děj od začátku do konce, nečekané zvraty. Skvělé.
Wednesday (2022) (seriál)
Super seriál s napětím a hlavně úžasný herecký výkon hlavní hrdinky. Skoro jako vždy Burton nezklamal. Tleskám.
Sisi (2021) (seriál)
Za mne super natočený seriál, skvělá atmosféra, výborné herecké výkony.
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Super psychologický film, skvělé výkony, hezká hudba a výborný nečekaný konec, za který jsem se nakonec přiklonil k 5*.
Rebelové (2001)
Strašně veselý film, který mě přinese vždy dobrou náladu. Slušný příběh, skvělé kostýmy a za mne i skvělá hudba i písničky. Už se moc těšíme na připravovaný muzikál v divadle.
Pád Třetí říše (2004)
Ufff, vysoce emoční úžasnej film.
Ať žijí duchové! (1977)
Naprostá bomba.
Ona (2013)
Ty vole, to je ale blbost 😀. Snad nejde dát nic jiného než 5* nebo odpad, já dávám těch 5* 😂