Recenze (300)
Poslední směna (2020)
Mal som chut na komediu ale dostal som nieco uplne ine.(Neviem preco je to vobec oznacovane ako drama/komedia) co ma takmer vobec nebavilo ale mam vo zvyku dopozerat film do konca. Tak som ucinil aj v tomto pripade ale celkom to lutujem..kludne som mohol ist spat a tento film ani nemusel vzniknut.
Příběh Beastie Boys (2020)
Forma ma zo zaciatku prekvapila....ale mozno prave preto ako to je natocene mozem pridat aj tu piatu hviezdicku.Kapelu mam rad uz od strednej skoly a aj ked som prilis mlady na to aby som si pametal casy prveho albumu tak to mam celkom napocuvane.
Slaxx (2020)
SPOILER. Sem tam si pustim horor bez toho aby som vedel o com to je a bez vedomosti o hodnoteni na csfd. Cize iba podla plagatu. Cakal som slasher a dostal som neico uplne ine.Celkovo podpriemerny snimok a zachranuje ho len kratka dlzka a posolstvo o hnusnych korporaciach.
Domino (2019)
POdodne som chcel pozerat Domino s Keira Knightley a vlastne som si az po 15 minutach uvedomil ze pozeram nieco ine. Ale co raz rozpozeram vacsinou aj dopozeram. Tak som dopozeral aj toto a vyslovene to neurazilo...ale torchu nudilo. Sranda ze sa tu stretli Jamie lannister a Cervena knazka z game of thrones:)
Gentlemani (2019)
Bravoooo!!!!
Intrikáni (2019)
Realne asi za 3...ale ked tomu filmu vyjadrili podporu aj iron maiden tak musim dat aspon 4:)
Jedovatá víra (2019)
Mam celkom rad filmy so sektarskou tematikou ale videl som ovela lepsie kusky ako tento.Myslim ze nic by sa nestalo keby som ho vynechal..ale na zabitie casu ok
Živí mrtví: Počátek konce - Série 5 (2019) (série)
strasne
Živí mrtví: Počátek konce - Skidmark (2019) (epizoda)
Bez spoilerov....tieto nelogickosti zabijaju tento serial.
3022 (2019)
Az na niektor efekty(ktore boli fakt hrozne miestami) pozeratelne scifi. Nehccem spoilerovat a tak ukoncim moj komentar